Komentáře

1 Mirkaw | 1. dubna 2017 v 11:49

Pěkně popsáno a zdokumentováno, zejména podrobná prohlídka náměstí mě zaujala. V denním spěchu se někdy nenajde čas, aby si informace vyhledal a tady jste všechno jasně, stručně popsala, pro nás bez dlouhého hledání.  Také jsem toto muzeum s exkurzí kdysi navštívila, a tak jsem si znovu vše připoměla. :-) :-)Přeji hezký den a už se těším na další toulání . :-)

2 Zdenka | 3. dubna 2017 v 1:19

[1]: V Lošticích jsem byla po dlouhé době. V kině muzea mě mimo jiné zaujala ve filmu dávná historie o výrobě tvarůžků,  neodolala jsem a koupila jsem si u kasy DVD. Do Loštic se někdy vrátím, láká mě NS Lišky Bystroušky...krásné jarní probouzení :-)

3 Tomáš | Web | 3. dubna 2017 v 12:32

Kdysi jsem byl ještě ve starém muzeum, v té příjezdové uličce od Mohelnice, co už je dnes přestěhované. Musím říct, že to nové vypadá o poznání moderněji, tak vám děkuji za dobré zprávy. Trarůžky mám totiž rád a tak potěší, že dostaly důstojnější prostory :-) Docela by mě zajímalo, kde je ten hotel - v mapě jsem ho nemohl najít. Děkuji za vortuální výlet a přeji spousty dalších povedených :-)

PS: V Lošticích doporučuji navštívit synagogu a židovský hřbitov. Po nedávných opravách je to také zajímavá památka ;-)

4 Zdenka | 4. dubna 2017 v 23:02

[3]:K hotelu Střelnice se jede z náměstí směrem po Olomoucké, po chvilce odbočit doprava, do kopce po ulici Havelkova a za zatáčkou je již cesta doprava k hotelu. Synagogu jsem s kamarádkou navštívila před 3 dny včetně hřbitova a trochu nám trvalo, než jsme ho objevily. Je to tristní místo... ale prostory synagogy jsou zajímavé...Pěkný den. :-)

5 Jára D. | Web | 8. dubna 2017 v 17:22

Nádherné fotografie  a velice zajímavě popsané.  To muzeum je opravdu nádherně upravené a městěčko Loštice se mi také moc líbí...a tvarůžky mám fakt ráda, ale kupuji je většinou v létě, abychom si je ...i když se pak musí pořádně vyvětrat. Lepší je dát si je v létě, venku na zahradě... :-D

6 Jára D. | Web | 8. dubna 2017 v 17:25

Omlouvám se za pokažený komentář. Nedařilo se mi jej odeslat a tak jsem jej upravovala a nakonec z toho vylezl takový paskvil. Blog.cz poslední dobou hodně zlobí...Ještě jednou velká omluva a přeji krásné jarní dny.

7 Zdenka | 8. dubna 2017 v 22:28

[6]: Myslím si, že není za co se omlouvat, Váš komentář je hezký, lichotivý a moc Vám děkuji za Vaše hodnocení. Přeji Vám krásné nastávající dny a těším se na Vaše zajímavé toulky přírodou. :-)